ToDaY大日子..是什麼呢?!`
呵>W<"小儀生日丫]]
今日既00:00佢地...打左俾小儀****
講Hapi birthdaY..}|
得禾同檬吾系度..=V="soR!+
放學打俾小儀...即刻同佢講返'生日快樂!!
中間發生左吾好既野...個1刻||
雪見到佢地拎左出黎...好光…
心情巧High唷`!
期待左尼1刻好耐*"
暪你咁耐都低嫁..小儀》
吾好怪我地啦"||
拎住個蛋糕...插左D蠟燭..系米13枝?!
系公園度食...同佢慶祝..玩
kai先呢!?小儀*
我地幫你慶祝既第1次..有cake食!!
then玩Killer/..
成日俾人識穿左...KillER]"
嗚-0-"算!|
Kai了各位........
檬最尾個陣先黎.....玩左陣〞
小儀要走..壽星女第2個走"(蚊走先)
去慧安園..食埋野先返歸啦!+
|