今日終於可以打日記啦....../
soR牙---!各位屎黨"
由於部腦中左野...so上網好慢`
搞到打吾到]||Now又打到啦**
but天日又吾知得吾得嫁啦!!
系咁saY}++廢話講返今日先啦...
為左牙KeY'/系屋企熬杯麵…
拿拿臨快D搞掂啦..系度摧我
哼...*點知我搞掂....落得
佢先食緊野.......
要陪ME家姐去BuY野is FooD黎的
搞掂去搵牙keY....好彩黎左|]
去英明閣buY硬咭紙.....我要blue..key就purple..蚊就pink
開頭都冇咁辛苦牙...畫線"
到畫個心形個陣...豈有此理/`畫左幾耐下
之後都系由蚊幫我...then就再靠自己啦
keY真慘!!畫完剪埋出黎...FEEL好乜
要再畫多次.....我就系度剪野|||
蚊個個....仲辛苦))明天仲要繼續整and去買
個個Circle極似某個野...系緊笑
蚊最後都系幫左牙Key......之後都系由key自己繼續整
到整個腳啦!!*牙Key幾襯既..但就吾知會吾會有人簡
我就求其...哈]點知牙key'痴'上去個心系之前個個
笑屎....但冇計啦!"吾'痴'都''痴左/
真系辛苦到爆****用左成日既時間黎整
蚊就要用埋天日既時間啦..加油啦>W<
之後走啦...落去/)食野||隔多陣返歸
系米好長呢?!"keke-V-'
|