過意唔去..
過左十二朝之後, 我開始可以食返d進補的食物, 呢三日都係由奶奶law野過黎俾我, 但見到佢病左, 好似好辛苦, 令到我食都食得唔安樂, 又要湊大b又要煮野, 又要law過黎, 其實都過意唔去的, 但我沒有法子, 只有乖乖的食野佢law黎的東西, 等佢唔會白費心機....所以因為咁樣, 我都真係唔想再生了, 生仔真係要好多人的幫忙的, 不是兩個人的事, 見到林生半夜發脾氣, 奶奶又辛苦, 如果我那邊有人可以分擔就好了, 很內疚..給別人麻煩, 希望最後都可以換來大家都開心, 大小b都開開心心!
|