均浩均諾 ....
小b終出左世la, 佢選擇左係母親節, 一個很特別的日子出世, 今個月係浩b的生日, 就當係送左份禮物(細佬)俾佢, 希望佢會好鍚細佬, 生完小b剛一個星期, 傷口同精神都好返好多, 小b都掉了臍帶, 還有幾日就過十二朝, 就可以補返好身體, 做返個正常人, 可以自由返, 去好多地方都無問題, 病可以食藥, 可以訓得舒服一點, 不用常去廁所, 只可則睡, 腳腫又常失眠, 甚至有胃酸倒流, 腰痛...避免很多禁忌....小b的出世, 雖然比生大b痛多了, 但一切都算順利, 我和他很快便出院, 而林生又可以陪著我足足一個星期, 感覺很滿足, 明日是大b的一歲舊曆生日, 祝 大b生日快樂. 另外希望可以替小b取個名字, 林均諾, 均浩均諾 (諧音君好君樂!!!!)
|