╭★CHLOE"]☆I am a boy\./CarZy[|LOVELY/>□<.呵x2【小Co Co】╮

 

 

   
      
     

 
CoCoCo
暱稱: 呀Co
性別: 女
國家: 香港
« July 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
最新文章
ans
"
2006-07-09
無奈爆""=N=||
心亂如麻..."]
文章分類
全部 (132)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 132
留言總數: 124
今日人氣: 0
累積人氣: 3078
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 7 月 5 日  星期三 晴天
>3<..||

!!  超唔開心呀””
琴晚..頂到3:00睇球..la [超興奮”]
..睇左上半場..d頂不到..
2..下半場休息la..
合了一會眼..一合..>>>””||
6:00a.m
先醒翻~~ >3<”| 
[
超唔制哎!!”] ..
早上..重知道德國””輸了..
..!! 超級唔制哎!!))

下午..4:00出去會佢吔..2]]
打球..and..PLAY數字球___
..2  勁叫NO:6~LIN..
..大家都7..=3=”||
…”] 比呀LIN叫我[賤人呀]…
唔制..唔制哎!!  哼唱!SOR~
唔同你翻囉!!  ..

HE…HE..
T原來返左HK../’
22…]開心>V<”
大家約好工作..打耳洞教野..2”]
FIGHTING””]

P:S: 壞的冇變....
   
容忍不了
……”]
   
是我笨了全的

   
自閉自卑都好呀

   
改正一些

   
唔想比話..夠的了
.|\_/|.””]
   
唔想比人明白我..2”]
    亂""] ~︿~**

刊登時間︰2006-07-05 08:48 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006-07-05

ha..ha..GIRLS""] Love you呀!!呵2"]
謝"]大家都甘helpful呀..
我地果日返去sure做d文工la
好容易嫁姐..掂呀!!
我諗要wear  校服的..~>3<"
做半天..
7月22~29日大家想邊日呀??[回我plz""]
p.s:有冷氣..有飯EAT..但..但...
是冇銀両的.."]

刊登時間︰2006-07-05 12:33 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 7 月 4 日  星期二 晴天
呵22.."]

4年都LEO班...
唉..錦我咪冇進步過>︿0""||


呵2.."OK開心___]
分左我係4LOE班..唉..但..收ART""
唉..都OK好...LA..
雖然都OK辛苦"但..都是有前途的..
只好FIGHTING LA..
ART ART  加油.."||]
嘩..LEE班D人有D驚TIM""
呵2..']

今日上果D堂悶透了"=_=||]
Z..z...z..."}

LEE個暑假要..FIGHTING呀..
去參加D咩咩咩班...學下野先"]
1)ART...LA~
2)...[未想到]
3)......[未想到]
哈22."||

:
係呀..呀LIN..紀..戚..C虎..E茵..
你地7月22~29日有空嗎??
呀SIR叫我地返去HELP佢有野做..
有冷氣..有飯EAT..但..但...
是冇銀両的.."]
請留個言比我LA...謝"|]
我會再CALL CALL你們的..
呵22"\\

刊登時間︰2006-07-04 03:37 PM    [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 7 月 3 日  星期一 晴天
2006-07-03

打完d野冇曬..哼>u<"..
打again""
呵2..bye bye la 巴西..
心涼哎..哈..呀sir係唔講野先好呀..
壞蛋..3個月唔講野係..死後的時..
超!!
呀..黑仔呀..
早上..一場大大大大雨..
冇傘子>3<"淋濕晒~
嘩..上到車..d水流番落黎..
嘩..多得很呢..哼..play野麼??
可鬼凍呢!!..
上到classroom又鬼甘熱..
呀..嗅爸爸..笑笑笑..
我都冇錦笑..哼..唔好笑哎..>︿<||
傻的..
入hall..可笑..唔悶..好好傾..
返到屋企..訓左超內..呵2..
浪費哂d時間..真好..
傻了的我~~

刊登時間︰2006-07-03 09:48 PM    [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006-7-3

HA~HA~""]
今日入hall..可可笑..
呵2..BYE BYE 啦→→{|巴西"]
哈X2..心涼哎><""
嘩...黑仔哎..今日>3<\\
早上..一場.毛啦啦的 [大大大大雨"]
嘩..淋濕了~上到車..個頭係錦滴番D雨水..
勁過流大汗呀...[可冷呢!!]
超..個天PLAY野呀@︿@""
HE..HE..好好人的[善雯]好人呀..
謝"]你~
放學..熱到死LA..><"
唉!!
返到屋企..訓左好內..
呀..浪費哂D時間"真好..
傻了的我~~呵x2

刊登時間︰2006-07-03 09:34 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]