| 2005 年 12 月 8 日 星期四 |
 | |
|
            
1.st Day~
|
|
今日係第1日既exam牙**
吾係好驚...becuz今日考中文作文~
點解...我搵吾到人都係作no.2既?????
算la...考完就補libs囉~
我都識既,,但係有得補就梗係補la∼
跟住去左食lunch~
食完就...周圍玩 >n<"
4:00到返到屋企lu∼
我...諗...我都係zZZ先la~
|
|
刊登時間︰2005-12-08 04:47 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|
|
K I呀K O 於 2005-12-09 02:52 PM 發表:
新Diary Wo.....几型仔wo.....haha
我個Diary 好算單=.=''
加油ar....Coey
|
網主回覆
係牙!新diary牙∼
我覺得你個diary幾令啵∼
我會加油架!!!
你都要加油ar,,kiko∼
多多+卜喎∼ Posted at 2005-12-12 08:58 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
| «‹ September 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|