2005 年 12 月 14 日  星期三 晴天

4.th day~好勁牙!!! 

 

今日考maths喎!!!

有11頁牙...

已經嚇到就黎喊...

好彩都唔算太難∼

做左好耐mc牙,,

怕怕做唔晒d問題牙...

做做下,,睇到最尾個d好易做∼

即刻做左先∼∼

最後2分鐘,是但做左個題rmb囉∼

之後就返屋企∼

媽咪要出1陣街街牙,,

我自己係屋企....

媽咪去左到差唔多5點先返黎,,

我問佢去左邊,,

媽咪話::

我去左元朗牙,,

先去左太和la,,

過馬路喎,,個牙伯唔耐煩,,

"衝"紅燈la~

(牙伯..."衝"極有限牙!!!)

點知,,唔知係邊"標"左架車出黎,,差1步就撞埋1舊la∼

咁我好驚喎,,咁就嗌左出黎∼

"牙~~~~"

becuz媽咪嗌得好大聲,,

個牙伯停低左...

擰轉頭話...

"乜我嚇親你咩?"

爆無奈.....=.="

媽咪好叻叻牙!!!

唔係媽咪大嗌,,個伯伯可能就係咁先架啦∼

好似拍電視劇咁∼

哈哈哈哈∼∼∼

連我自己都覺得好好笑∼

 

 

 

刊登時間︰2005-12-17 04:56 PM    [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

 

 

 






訪客留言 (返回 CoEyI 的日誌)


嬋嬋**|| 於 2005-12-19 01:33 PM 發表:
嘩..
 
你媽咪救左個牙伯AR...
 
超勁喎...哈哈...
 
55..你個板板唔錯唔錯....>W<”
 
我得閒就上黎啦...歡5歡迎AR???=3=''
 
bIBI啦........
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係牙!係牙!
 
多謝晒∼
 
最好多d黎la∼
 
我好歡迎架∼
 
bye~
Posted at 2005-12-23 10:19 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



missyu 於 2005-12-18 09:08 PM 發表:
mathz,,好易咋bo****
 
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

咁係missyu你maths勁囉∼
Posted at 2005-12-23 10:17 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





CoEyI
暱稱: CoEy
性別: 女
國家: 香港
« September 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
最新文章
...
well..
生日大快樂`"
BLOG一篇
比人TAG`"
文章分類
全部 (85)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
PINKLOVE論壇*好玩的*
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 85
留言總數: 36
今日人氣: 7
累積人氣: 3859
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed