| 2005 年 12 月 29 日 星期四 |
 | |
|
            
無聊*
|
|
今日...
成日都係勁爆無聊,,
玩電腦仔,,
睇電視仔,,
聽歌仔,,
好無聊牙!!!
|
|
刊登時間︰2005-12-29 10:29 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|
|
ar yan 於 2006-01-06 06:55 PM 發表:
我都有ar~
我考10~19號ar ma~
我好驚is 同中文會炒ar~
唔知點解今年好努力咁溫都係咁...
唉....
搞到我都唔想溫書....
>.<
|
網主回覆
我十卜你*
你得既"
加油LA! Posted at 2006-01-07 09:03 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
ar yan 於 2006-01-02 09:17 PM 發表:
有ar~有ar~
你有冇高到ar~??
hapi new year~
都唔記得同你講tim~
|
網主回覆
我都有掛住你牙" >w<"
應該有,,不過唔知幾多∼
咁你呢?
係喎∼你地考左試未牙?
thx,,u22LA~
hapi new year! -v-"
Posted at 2006-01-03 07:56 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
ar yan 於 2005-12-29 11:17 PM 發表:
|
網主回覆
係牙,,
咁有冇掛住我先∼
>3<" Posted at 2006-01-02 02:41 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
| «‹ September 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|