| 2006 年 1 月 5 日 星期四 |
 | |
|
            
派卷...
|
|
今日差唔多派晒D卷卷LA...
我講下我d分仔LA"
唔好笑我牙"
好HURT架"
CHIN:
LISTENING:41* 都幾好LA"
WRITING:36* 好似差左Dd"
ORAL:16* -O-"
語文運用:31.5* 哈哈"我PASS牙"=W="
ENG:
LISTENING:66* 差差...
WRITING:9* 幾好"點解唔比埋個分我牙"
GE:67* 好差好差,,接受唔到...
MATHS:61* PASS左"
I.S:66.5* 好似進步左"
L.S:38* 係我今次EXAM既污點...就係LS唔pass...
今次考得好差差牙"
如果考到70名內就好!好!好!LA*
雖然我知冇咩可能...
JUST A WISH*
|
|
刊登時間︰2006-01-05 09:28 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
|
| «‹ October 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|