| «‹ January 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
|
2005 年 8 月 26 日 星期五
有益身心 |
今日既活動好有益身心呀
因為我地去左打羽毛球呀.打到我死死下呀
唔知點解我同奶粉今日好似失心咁.係道勁笑.可能今日開心得"仔"啦
我地個個都著便服.但奶粉就著住運動服
因為奶粉又無帶鑰匙呀
所以又著住運動服去打羽毛球啦
去到李褔林.嘩
雖然第二次黎,但係好似比起我上次黎既時後舊好多
不過是但啦.我地黎打波都唔關依道舊唔舊事既
開頭我都好想打嫁.但因為少左一塊拍.我就無打到
所以奶粉就陪我係D牆道練習
之後唔知邊個唔打.我就有得打啦
打到咁上下.我開始無力啦
之後就"頭"左陣
之後同奶粉去左買野飲
番到黎.我地又打過
今次D男仔唔知咩事出哂去
我地咪照打波囉
之後完埸我地就走人啦
之後好無聊咁陪完佢地食野
我同奶粉就各自番屋企啦
今日都可以話係幾開心既一日啦
但聽日就唔知開唔開心啦
因為一定會成身都好酸痛嫁
今日講到依道





|
|
?羓蒈?�?:2005-08-28 09:13 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|