| «‹ August 2020 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | | 1 | | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | | 30 | 31 | |
|
|
2005 年 8 月 29 日 星期一
番黎啦 |
今日終於都番番大埔啦
因為我琴日去左我細姨屋企
係0個道勁悶呀
好彩奶粉有打比我同我傾電話呀
如果唔係我悶死左好耐啦
今日其實都諗住番屋企嫁啦
但奶粉佢同成班學校閎同學又唔多好傾
所以我就過左去陪佢啦
點知佢話我知朱sir都有黎到
我真係開心都黎唔切呀
因為諗住又可以串佢啦
去到m記.因為我要等奶粉食完野先去行街
所以我係0道呆坐.勁無聊
之後都唔係等左好耐.奶粉同佢班同學就落左黎啦
之後原本聽佢講呀Wing都係道嫁
但佢早走左.所以我又見唔到佢啦
嘩.我一出到去就見到朱sir個衰樣啦
佢著到好唔知點呀.粉紅色背心.屌....
真係見佢前面憎佢後面.佢後面憎佢前面呀
跟住我續個男仔望一望
我見到個佢地成班男仔中算係最靚仔同著衫都唔錯既男仔
原來佢就係奶粉之前講0個個班草
但其實比我想像中都唔係好靚仔囉
不過係成班男既之中佢都算係正嫁啦....=0=
之後因為佢地去左唱K.以我地就去M.K行街
去到M.K.真係好多著住校服既學生黎行街呀
佢地大多數都係去d鞋店呀咁
衫店就少d校服Look既女仔囉
之後幾經上上落落.我同奶粉終於都買左條工人褲
價錢真係唔算貴呀.都係40蚊條呀.比第二間平20蚊嫁
移完之後.我地就坐巴士番大埔啦
番到去之後.我地就行左陣.之後奶粉打比罐.叫佢出黎
而我就叫顏列出黎.點知去到m記.我地同罐等顏列等左差唔多成粒鐘
0個時火到爆.等咁耐都未黎到
之後佢地黎左就好快咁走左.好似當我地無到咁
今日講到依道啦.都廢事講某d人啦





|
|
?羓蒈?�?:2005-08-31 11:00 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|