今日係carrie仔生日~
係度祝佢生日快樂!!!
呵~終於同我地同齡拉~係咪好開心呢~?
不過過多1個月又變到唔同我地同齡拉=.=超爆勁無奈-.-''
今日本來想送個禮物盒俾佢..但係唔記得左帶-,-
所以就送左張細細張既生日卡俾佢拉~
好cute嫁...