哇卡卡卡......我隻蕉好鬼死得意阿!
本身我到一個仲大既,我表姐諗住買俾我做生日禮物...點知居然俾人買左!!!!!-口-
不過好彩俾我見番一個細個既,都好得意嫁/////
想唔想睇呢?俾幅圖你睇拉\\\\\
↑呢個係有蕉皮既,我買個個係無蕉皮既......
係咪好得意呢//=-=//