多謝你咁耐以黎一直聽我既爛gag,雖然你都唔笑,仲成日打我^_^"
其實我覺得我d爛gag同一般人比係好唔正常..
係只屬於我既世界先聽得明既爛gag..
有時連我自己都聽唔明._."
所以你唔笑我都唔怪你...