今日考完IS就同中文說話就番左去訓覺,超爽!!!@@
一連2個禮拜考試就黎結束拉..成個人超輕鬆@@
唉~~~快暑假拉!!仲有幾個禮拜我地就見面拉,一諗起要去南海就超開心^0^
今日阿媽同我地4個買左對新鞋...都係一樣款嫁..
以後我地就著一樣既鞋一齊出街lu^^哈哈
唉~~~超掛著你地啊!!!超想快d黎!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!