2008 年 6 月 23 日 星期一  |
| 派卷拉~~ |
分類: 未分類 |
今日終於派左卷拉~~
中文閱讀:93/100
聆聽:16/20
綜合能力:27/30
作文:56/80,19/20
英文就唔講拉,考得超屎=.="
中史我居然合格喎 計番之後考左81分,都算有個交代
|
|
|
kayee 於 2008-06-24 03:27 PM 發表:
銀銀.. 好勁喎!!@@
英文做乜吾講牙,, 一定係考得....好好@@!
|
網主回覆
咪以為我睇唔出你係度串我牙''
其實我唔講係驚你自卑炸..
我禁為你,你竟然係度....=.='' Posted at 2008-06-24 03:39 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
↓袋鼠↓ 於 2008-06-23 09:24 PM 發表:
我中屎高過你a_a 呵呵
中文聽日對a_a"
我有興趣知英文a_a""
|
網主回覆
中屎唔講,我同你鬥中文..我總分249牙 
英文?哼哼..唔話你知//
Posted at 2008-06-24 03:36 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
kristy 於 2008-06-23 05:31 PM 發表:
你中文甘高呀.,.
我差你好多WO
T吾出...一個字{勁}
|
網主回覆
緊係拉!!我係邊個阿?我係我阿ma~~
咁易就俾你睇出,我就唔係我拉  Posted at 2008-06-23 07:19 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
| «‹ January 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|