*~琳~*
Connie100
暱稱: *~琳~*
性別: 女
國家: 香港
地區: 西貢區
« June 2015 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
返預備班lo!!
65問
拍賣呀!!
再見la!!
好悶呀!!!
文章分類
全部 (36)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 36
留言總數: 75
今日人氣: 1
累積人氣: 1472
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 4 月 3 日  星期五   晴天


清明節 開心 分類: 未分類

我今日返鄉下

天日清明節,所以我和爸爸和哥哥去拜爺爺.

我的爺爺在我二歲時不幸過生,

所以我對他的樣子也不太清楚.

今次係我九年來,第二次去拜他.心情既愉快,又傷心----是不是很矛盾呢??

無錯! 我的心情就是這樣矛盾.

 

今天終於考完試.雖然,我的英文一定有9字頭, 但我又擔心中,數,常.

我當然希望所有課目都有9字頭及取得全級前5名......

 

今日媽媽送我一個毛公仔,我給你地看下我現有的毛公仔大合照:

 






訪客留言 (返回 Connie100 的日誌)


Byshan 於 2009-04-09 12:30 AM 發表:
cm cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



敏=) 於 2009-04-03 06:23 PM 發表:
嘩嘩! d公仔好可愛-__-''我屋企冇咁多呢d公仔-33-'''好想要xD''
你就好na,,可以番大陸..我想番都冇得番囉..T^T'''
今日真係開心,,exam完了...
但係d成績就↓啦..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



wai man 於 2009-04-03 05:16 PM 發表:
你媽咪冇去咩??D公仔好CuTe
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]