*~琳~*
Connie100
暱稱: *~琳~*
性別: 女
國家: 香港
地區: 西貢區
« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
最新文章
返預備班lo!!
65問
拍賣呀!!
再見la!!
好悶呀!!!
文章分類
全部 (36)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 36
留言總數: 75
今日人氣: 0
累積人氣: 1468
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 5 月 29 日  星期五   晴天


溜冰 開心 分類: 未分類

今日同欣玲去溜冰,,

都幾好玩.

欣玲有進步~3~

我都係...

我地都想找一天同全班6e一齊去...

約miss yip...

一齊玩...

應該會好好玩~3~

大家記住comment!!






訪客留言 (返回 Connie100 的日誌)


ss123ss 於 2009-05-29 08:45 PM 發表:
你係邊戈丫
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

6e班既一個人,,,咁你又係...
Posted at 2009-05-30 02:30 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



baya0xP 於 2009-05-29 07:42 PM 發表:
- Cm f0r y0u e_____e`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

Thank you!!
Posted at 2009-05-30 02:30 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



man123man 於 2009-05-29 05:56 PM 發表:
comment
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

Thank you!!
Posted at 2009-05-30 02:31 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



FionLing 於 2009-05-29 05:54 PM 發表:
Hope佢地(全班6e+miss yip)去啦!~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

55,,我都想,一齊去熱鬧的
Posted at 2009-05-30 02:31 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]