前幾日都上唔到qooza
打唔到野
之前個,,同tracy+shic+芯排隊報英皇
攞咗籌,,30~32,40
我同tracy係自修室等到11:25就過去
點知去到勁多人
TM centre都咁多人...真係估唔到
跟住見到柳,蔡,小進,nelson,hugo,高佬
佢地都攞得好後...有排等...
之後等咗2個鐘..終於都到我地啦!!!
好彩仲報到=]
--------------------------------------------------------------------
之後訂咗個study plan
都叫做實行到ge...
不過呢3日的下午
我都係到睇奧運
停唔到
功課都做唔到
我想快d做哂d功課呀!!
得個諗字....
|