今朝返到去...趕卡卡俾李SIR同MS MA....跟住又收耳聖誕卡...俾阿娟激死...佢係封野入面話我鐘意匡匡...OMG...唔係掛...我有冇咁BT呀!?
今日係聖誕崇拜...ok啦...Ms Ng做MC...崇拜時間完GE時候..一個唔留神就轉咗佢老公啦!!由一枝玫瑰變咗做舊屎....嘔心...琪琪頒獎啦..WA..我地班攞清潔比賽冠軍...咁其他班都要檢討吓啦...但係又可能係d CP睇錯.....四社captain玩lucky draw..都冇我地份...抽黎抽去都係d...就算係b都係3b呀1b..唔通我地班真係冇咩抽獎運!?
返到302...唱歌仔...跟住玩遊戲..世界之最..救命...最多毫子..BENNY全部都係大子黎GA喎....輸咗...收買佬...仲衰...低能GE...D野咁騎呢點搵呀!?KILLER...算係最好GA啦.......跟住玩完...食野...好多野食呀....嘉毛好勁呀...佢D意粉好好食呀!!思慧D壽司都好好食呀!!!茄茄d啫哩糖都好好食ga!!食緊GE時候抽獎同交換禮物...我交到一份食具..都幾靚GE....我個份就慘啦...被匡匡抽中咗...冇啦....抽獎...算啦...次次都抽唔中我....三個HYMN SING主席送聖誕卡..多謝哂!!...好開心呀..我都成功送咗張卡俾佢啦...好叻叻呀我!最後..我地送咗張珍寶號聖誕卡俾李SIR同MS MA!
今日就係係呢篇歡樂聲中度過啦!!
|