今日Day C,,
落咗去下面早會...
陰風陣陣..
睇黎...
Ms Tam冇返...
即係今日有3堂空堂...
Maths..
小馮馮好惡呀!
咁有係ge...
鬼叫我地唔聽佢講書咩!!?
Quiz有唔係咁好喎!
佢唔嬲就假啦...
PE..
俾個天玩死...
出出入入3次...
點知最後都係入返去打波...
俾小匡匡狂攻擊呀!!
好彩冇食到波餅咋...
HIST QUIZ..
43/69..
超差呀!
今日同毛毛&STUPID一齊係LIBRARY溫完書...
同STUPID一齊走..
STUPUD好好人呀!!
陪我去到西鐵站先走...
THX呀!!
|