琴日係國慶.... 慶咩呀... 人地個個就好開心 我就覺得冇咩咁特別啦....
琴日出咗黃大仙 同表妹去買野俾我阿媽 我地兩個係咁係度睇 用咗成個鐘先成搞點 買咗整B'DAY卡的東東... $49.... 未試過買張成$49的卡卡... 好貴 不過送俾媽咪 算啦=]
今日2/10 媽媽又大一歲.... O 對佢黎講 真係1個惡夢....
UT黎到啦 我要溫書呀!! 溫鬼咩... 我而家仲處於剛開學的狀態.... 完全提唔起勁!!