今天係day D
Ms To的Hist真係好正
愛上了!!
佢真係得咗
教書手法成熟了!!=]
RSC
分享
若你能看見!!
好好聽....
VA時
我的畫真係慘不忍睹
佢融咗.....
LUNCH
陪雅琳ON DUTY
雅琳個LOOK太可愛+善良了
F.1仔唔聽佢講....
唯有等我出馬
YA!
成功了!!
ENG
好正
我地唔只有MJ
仲有個MB!!
真係好開心...
不過MS NG話我地嘈
要調過位
放學去剪紙
勁呀!!
老師
你係得GE!!
跟住5:15到同MAGGIE走LU...
返到屋企
阿DICK打黎
講PREFECT D野
我老豆聽
D大人真係敏感
講少少野又問東問西.....
|