超慘
今日4:45就起咗身溫英法
好眼訓
我今日返到去
同班男仔一齊溫英文
都ok吧
請了毛毛食MATESER
多謝我啦!!
國WAI監
佢好GAG
收卷個陣緊係要睇吓夠唔夠數啦
點知佢數數吓呆咗呆
唔夠數
完來佢冇收最未個一行
唉...
PROOF READING
有1行咪COSTED
係咪應該係COST?
中史
同叻,TWINNIE,芯一齊溫
中史又難又煩
唔夠時間
唉
炒咗LU....
冇陰功
本身諗住去PTH
唉
因為好眼訓
冇去到
返屋企食飯
訓覺
訓咗6個鐘
好野呀!!
未試過訓咁耐...
|