今日一個突如其來的Prefect Meeting
打亂哂我的計劃
一返到黎就發覺冇帶VA D野
咩都冇帶
真係失敗!
今日係reading period
......
同Ella係度吹吓水
訓吓
咁就過咗lu.....
Hist
派卷
本身預咗可能得70分....
但係竟然有83分
thx god!!
我3篇essay只係扣咗5分咋
wa!!!
好hapi
RSC
睇人分享金句
JIMMY好好笑
真係盡在不言中XD
VA
係度HEA
同PATRICK係度傾計
傾咗好多野
個條豬兜又走埋黎阻頭阻勢
中斷我地傾到好熱烈的對話
真係好想一拳打埋佢度!!
ENG
分組玩GAME
PATRICK老弟過咗黎我地呢組
好彩有3分唔使輸...
清潔比賽
我地真係好勁
真係咩地方都冇放過!!
跟住仆咗落去prefect
雖然佢講d野好廢
但係我都係聽哂先走
搞到5:20
唉.....
又跑返上四樓攞書包
又跑落hall...
結果係咁咳
跟住去咗toilet嘔
我真係明白D弟的感受啦!!!
真係好辛苦!!
唱四重唱
某同學過咗黎唱
真係好唔据!!=p
我唱得唔好
跟埋S唱
黃智深仲要係度笑
如果唔係阿DICK係度
你死緊!!
P.S原來郭富城唱歌真係好難聽.....
|