今早番到去
見到劉惠
個校工問我邊班,返黎做咩
我話我3B
跟住個校工就指住我話
你得,
THEN同劉惠講
你唔得...
原來Ms Chan真係落咗order
話except 3B,其他人等一律穿著整齊校服
WA
3B好勁呀!!
唱歌
好野
終於唱到ELLA個PART啦!!=]
上去HYMN SING
阿毛講得好啱
敬拜時一定要放個心出黎
見MR KWONG
5分鐘後即走
THEN
4:53
我死亡的1刻
SCALE
7個錯2個
歌
"LUCK"咗D
SIGHT READ
唔駛講,,,肥梗
ORAL...
唉....無言也
OVERALL====肥梗...
BYE FOR MY GRADE 6 PIANO TEST....
|