今日去軍訓...
派咗頂藍色cap俾我地...
好彩唔係紅色咋....
好肉酸
同阿席坐
坐咗2個幾鐘先到
到咗之後
分房
12個女仔1間房
我間房分佈如下:
---------------------------
ELLA 怪獸 翟青
長今 MANDY 邦妮
我 雪 安榆
ELLEN 伊琳 SHARON
----------------------------
跟住出咗去食飯
其實都OK
跟住攞軍服
條褲好鬆
跟住係度操操同操
操到5:30食飯
肚餓的時候D野食令舍好味
有個桔
好甜=]
9:15到去咗沖涼
原來隔離的人兄係茄
沖呀沖
係呢短短的8分鐘
我聽到D人係咁講
「係時候發揮你地的團隊精神啦!!沖快D啦!!」
唉
我唔通咩衫都唔著,個身仲有番"間"咁走出黎咩??
好快就沖完LU...
見到伊琳佢地仲排緊
番房先...
去咗打電話
打咗3分鐘...盛為$15
但係打返去的時候真係好想喊
點解
因為屋企始終係最好的!!
10:00熄燈訓覺
同ELLEN一張床.............
10:30到被人叫醒
夜行軍
我好驚呀
跟住行咗30分鐘多D就返到去
12:00訓覺.....
|