今日本身有Day C早會
但係點知落雨..
灰爆.......
連朝早on duty最有意義的一樣野都冇埋....
BIO
兩堂都冇聽佢講野
睬佢都傻
係度做PREFECT個一張問卷
MATHS
遲咗上去
睇SK睥咗1吓
但係接落黎的時間都好安全
GEOG
又係冇聽佢講野
不過就好乖咁睇番之前佢教個D野
明咗好多
ENG
一日之中最中2上英文堂
係最有意義的1堂
CHIN
作文
屎.....
HYMN SING
感謝神真係俾我唱到歌
原本朝早都唔係好得
但係OK咗
YEAH
DAY A ASSEMBLY有份唱=]
8個有4個都係3B的=D
P.S 3D某同學
請好好的記住
我唔係你想像中咁大方
唔好以為我唔識嬲
呢D野唔係好好玩!!
|