今日day A
今日唔知點解sk的maths堂會變咗做吹水堂
好開心呀!!
我估唔到佢會咁同我地講笑
其他都冇咩特別
我今日lunch代carmen on duty
4樓後
3E班人好唔据我
其中有1位同學係度係咁講
「PREFECT,你好索呀,你好靚呀,我想溝你呀,俾個電話我啦!!」
我知佢講咩
佢想話我樣衰MA....
我自己又冇咩野
但係呢D人應該返屋企刷多幾次牙
如果唔係呢
個口就會好臭!!
跟住打鐘
3E出奇的乖
叫咗2次就坐好哂
跟住我過咗3D
嘩
街市咁呀
好嘈
我好大聲咁叫佢地坐返好
可能我個樣太認真同講野大聲咗
結果我俾咗4分3E,俾咗2分3D
3D-ERS
如果對我有咩反感
我係度講聲對唔住
但係呢個係我的職責
如果要我好似個阿媽教仔咁
對唔住
冇可能
就算你地唔据我都係咁話
如果1個PREFECT係冇辦法令到班人乖乖地守校規的話
我唔覺得佢係1個好PREFECT LOR!!
如果個prefect覺得唔捉人就係好prefect
咁呢間學校要PREFECT做咩呀??
HEA呀??
有時候可能我真係做得太過份
但係如果唔阻止
PREFECT就等於廢物
所以
我要做一個好PREFECT
由呢一刻開始
|