今日1點幾出咗出搵媽咪
睇畫展
同媽咪去咗sogo食野
拉麵好好咪=]
then去art museum排隊
好好好多人呀!!
打哂蛇餅!!!
跟住排排吓
好眼利的我見到sister
跟住過咗去
雅琳啦伊琳同學啦小進啦...都係度
咁就幫佢地買埋飛1齊睇
排咗都有半個鐘
排吓吹吓水
嘩
原來8個有6個都係prefect黎ga!!
佢地叫我呀媽做曲奇媽...
幾好
跟住入去睇
睇睇吓以為有導賞
點知....
係博物館簡介
then上番去
小進&周俊睇完走咗
我地6個女仔係度睇
有1個展品比較新
佢個look好好笑
好似凸務之王入面個1個"迷你我"
好gag
我呀媽個我畫畫好似某一d昆蟲....=p
5:45出番黎
雅琳佢地去旺角
小進&周俊又自己走
得番我地4個
then伊琳同學同我呀媽一齊行去地鐵站
我,阿雪同sister去Haggen Diaz買雪糕食
朱古力碎朱古力
好名好名
今日係我第1次同同學係出面行吓街咋...
我地3個差d行錯路
打電話比老爸求救
thz!
6:15到咗尖咀地鐵站
7:25到咗屋企...
|