今日好唔開心lor....
同stewart係某方面意見有d分岐
可能佢係啱都未定
首先
3d-ers..我有問題
我係咪太嚴?
我係咪針對你地班?
其實我都唔想
但係我係1個prefect
捉你係你做錯
唔捉你係我的責任
我應該點呢?
可能當中有好多人都覺得我好串
但係我真係冇心去串你地
可能係我樣衰
可能係我口臭
我跟本都唔知點做
我唔大叫
就冇人聽
我叫
又話我串
你想我點?
我自己係主張用強硬的手段
我唔係個1隻咁易話為的人
我唔識去收藏感情
如果我感得你係錯
我會即刻糾正你
唔會俾你有第2次錯的機會
可能我自己咁諗係唔啱
但係我知如果我唔咁做
我係做唔到任何1個prefect最普通要做的事
你地咁樣我真係有d心灰意冷
搞到我係度諗
我究竟啱唔啱做prefect??
|