今日係Prefect慶功宴
原本冇得去
但係好彩都去到
真係多謝老爸...
本身我地係諗住燒野食
但係落雨落到狗屎咁
轉咗6:00台竹打邊爐
平生第1次到台竹
再加上我係個路癡
結果爸爸帶我去=.=
雖然係門口
但係都要楚渟帶我入座
真係唔該哂
我去到的時候已經遲了10分鐘
好多人坐哂係度
十多個
一開始俾d相楚渟睇
其實覺得冇咩做
好鬼想攞本哈5出黎睇
但係好似唔係咁好咁...
跟住同楚渟調咗位
坐親愛的小AO隔離
同佢吹吹水
講返係AUS的生活
Darlie說我地好似去咗非洲咁..
跟住溫諾同Sister都黎咗
溫諾坐我隔離
又係同佢吹吹水
跟住佢都攞咗部NDS出黎
哈哈
Cooking Mama呀
我梗係有玩啦
好野!攞咗幾個銀+1個杯麵金XD
玩咗好耐
跟住又同其他人嗲兩句
咁就8:15啦
因為黎個時冇雨所以冇帶遮
點知出到黎就落狗屎...
冇遮
等咗1陣先有遮
同D弟一齊行咗過市中心
兩個白癡跑上3樓還遮...
(驚俾HP見到XP)
跟住走個陣見到ELLA+AO
再行前D就見到龍軒
佢真係好鬼正
同D弟行去車站
一路搭車一路睇哈5
我知我用多3日就會睇哂架啦!!!
返到屋企9:15啦
哈5!!!
|