今天很無聊 同阿嫲&肥圃出咗TMTP 食KFC 唉 一入去就見到苗苗 Again 不過 我見到著裙的D弟 即刻開心哂!!=]
唉 離開學仲有2個星期 但係功課未做哂... 2個ERS+塗改液的聯想+1本Maths 暑作 食屎..