終於知道咩叫做一啖砂糖一啖屎 ECON真係食哂屎... 算啦 好好檢討吓,,再努力過啦
哈哈哈 遲d升返做PATROL LANE 4 WIF小進進 係心靈上的一點點慰藉 D F.5同學唔知做咩 成日串我 今日等等吓車 又好大聲叫我"Prefect姐姐" 咩事....
好鬼悶呀呢排 係度煲劇 愈來愈鐘意"螢之光"啦=]