芯芯,,Joseph,,溫諾生日快樂呀!!!!
譚爸爸生日快樂=]
今日好多人生日呀
又大一歲,又係個好開始!!
今日真係好好好凍
得11度
又要On Duty
好彩係Patrol有得行黎行去...
今日係2D臭咗
我就係度串個細路
點知俾黎子進串返轉頭
進:你覺得咁好笑咩?
曲:咿呀!做咩喎??
跟住班2D仔係度笑
跟住我逼咗黎子進去CORNER位
唉
之後我又發癲
叫佢地收聲
進:快D坐好啦,,鄺SIR好快到
曲:係呀,,佢訓醒就會上黎架啦
靜靜地做自己野啦...
黎子進話我係度WAVE
我唔覺得喎
同埋亦唔覺WAVE係個好好的形容詞
放學同ISA去買野俾趙公公
哈哈..佢一定會好鐘意呢份禮物XD
|