好好好好好凍呀!!!! 好彩今日唔駛on duty,,, 今日放1:00 每堂都係得半個鐘 過得好快 今日又冇報紙喎 唉 上堂都唔知做咩...
最留心係geog呀 都唔知做咩 好少發夢 鄺sir講d野我都明呀=]
放學之後同趙公公+Isa食飯 成餐飯都係度搞吓gag咁啦 Isa趕住走 冇得影貼紙相.....