真係好快
好快F.5同F.7 Last Day啦....
CHIS
何老大又冇返
係度HEA
同蔡,D弟,KAMO,JOYCE,KAI豪玩遊戲
"夾夾鴿"超低能
笑到喉嚨痛
PE
勁凍
不過如同D弟所講
寧願凍死都唔會著件"藍精靈"!!
自由活動
同施盈盈打羽毛球
同佢打波好正
再聯合埋小邱+D弟
睇佢避波D動作已經爆笑XD
今日亦係我On Duty的日子
一路ON DUTY,,一路幫/同人影相
其實佢地都好好
怕我On Duty
都問吓會唔會阻住我
估唔到佢地咁好人=]
唔緊要啦
今日大家都開心吓=]
F.5同F.7的同學
好好加油!!
P.S 記得SD返D相俾我=]
出年的今日
已經到我
我又會唔會好似佢地咁呢...
|