成績表派了 自己知自己事... 我要努力向上!!
今日返咗去傾Drama 同叻,匡一齊傾 哈哈...叻叻愈來愈kai..Gosh! 我地d idea好似搞到個Drama好膠 不過 希望大家都好好咁做落去
之後一齊去食上海麵 阿叻個細佬真係好惡頂.... 不過佢似乎幾鐘意匡同我=]
之後食食吓突然傾大個應該生幾多個... 呢d野..唔係好啱我... 雖然小朋友真係好得意... 算啦... 唔好話生仔啦..嫁唔嫁得出都係個問題...