☺Smile Together☻
Corence
暱稱: HOI仔
性別: 女
國家: 澳門
抓緊每一分,每一秒
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2022-08-01
2022-07-13
2022-07-11
2022-07-01
2022-06-29
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
網站連結
Flumpool
johnny
jpop論壇
My xanga
wang wen
彎彎
張芸京
最近訪客
最近沒有訪客
好友名單
2009 年 9 月 8 日  星期二   酷熱


黑色星期二--連堂如中槍 愉快 分類: 未分類

今日係連堂日..................

好多堂都係連堂

之前F.3戈陣記得老師話唔洗上普通話堂

點知...上到高中一樣要上一堂

不過比我想像中好

因為係李sir教...好似電車男戈個ar!!

佢都幾好人,今日上咗一課台灣國語同中國國語ge分別

真係好搞野lor,不過都係覺得台灣戈隻好似好聽d~~

................................................................................................................................................................................................................................

之後就上傳說中好悶ge中史老師堂

係姓歐陽名劍峯,個名好有殺氣~~叫佢簡稱歐陽峰(某武俠小說中的人物)

但係同個樣有d唔似..佢好似d書生形...

講野又細聲..講真,真係好悶...

仲要連堂,但係佢個樣係我哋學校泥講算係ok...

唔怕太樣衰,但係又唔係靚,一般不過比其他ar sir個樣ok好多

佢上堂冇乜重點...講野仲成日質質下,好似冇乜準課,經常睇書

仲有,冇乜幽默感,好彩有筆記抄同埋個樣唔衰,如果唔係就一定好眼訓

上上下堂..佢cake到張櫈,跟住佢仲扮冇野咁繼續行,笑死我haha

佢仲成日走音...佢講錯野tim

案件重演

sir:所以佢哋有錢住新屋,住新車....

住新車???有錢要住車???

之後佢仲比咗個power point我地睇,

我覺得佢唔係好識整 lor,因為d顏色同背景..d字同背景ge顏色相似...

.............................................................................................................................................................................................

小息後上連堂中文

真係......................................

不過靚女miss終於講書..有筆記抄所以冇咁悶

但係..佢都係要講下佢d人生大道理

不停重複~~不停重複~~不停重複~~不停重複~~不停重複~~不停重複~~不停重複~~

.............................................................................................................................................................

到下就

今日同星期4到要上4堂

上數學..佢終於教我哋一個快捷ge方法去不等式

好開心..快好多..唔洗畫表la!!!

上PE好搞笑AR..楊Miss佢話要抽一個人

落去帶早操..一段抽一個..今日lucky number係9

因為上就同下就都抽到9....9號ge同學就係ruth!!!!!!

真係恭喜佢,第日可以朝早見到佢帶操...hahahahahaha!!

........................................................................................................................................................................................................

唉...上2堂commputer

甘sir教...d內容好悶

好似衣加d 家長去進修學戈d咁

好想學程式..去理科學程式~~~

所以理科ge朋友教咗乜野,話比我聽....

今日真係好悶...

但係今年ge老師都幾好,雖然有d堂係悶,都係都可以lor,冇乜訓教feel~~~ 唔錯,唔錯

 

 

 






訪客留言 (返回 Corence 的日誌)


Dream27 於 2009-09-08 08:30 PM 發表:
咦..妳地都有電腦堂架..
why我唔知的,妳地教d咩架?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 文人都要學電腦
Posted at 2009-09-09 12:57 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Dream27 於 2009-09-08 08:28 PM 發表:
哈..佢都有教我地班..
講d野真係有時ok好笑的,,
真係唔知講好..哈~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

嗯,真係冇上幾年咁悶lor 
Posted at 2009-09-09 12:57 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Miya_sonson 於 2009-09-08 08:03 PM 發表:
電車男唔錯
第日去跟佢學吉他
應該會幾好
歐陽阿SIR
除左個樣
OTHER都唔掂=_=
COMPUTER悶到嘔電==
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 以上所講ge都對,電車男幾好
Posted at 2009-09-09 12:56 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


« | 1 | 2 |
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]