| «‹ October 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2008 年 1 月 8 日 星期二  |
| 好犀利xDD' |
分類: 未分類 |
好犀利也 .. 琴日系火車站用左2min就飛到番學校 .. 差D遲到*v*!
今日又系甘 .. 慢慢行 .. 一番到去就打鍾 .. 好正xP'
今次考試竟然好左 .. 好感動/3\'
完來一個小息系好長架+_________+` .. 真系估佢吾到*O*!
火爆爆同學對吾住(_ _)" .. 本來今日睇你的 .. 但系冇去到/3\'
番到屋企真系好恐怖-_____-` .. 一個人的感覺真不好受t^t" .. I HaTe !* xD'
|
| 發表時間:2008-01-08 07:41 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 1 月 5 日 星期六  |
| 好耐冇打` |
分類: 未分類 |
超級耐冇打牙xDD'
之前試過兩日都冇Zzz-0-'' .. 吾識眼訓 ..巧掂._.v
新年果陣去左hO`多hO`多地方 .. 仲有hO`多hO`多人xDD'
不過我仲好記得果日真系好鬼死凍-﹏-!
宜排日日都訓左好耐 .. 正@@v .. 派番D卷 .. 比我想像中好*O*!
可惜chem .. phy .. biology都死左xDD' .. 是但啦 .. 吾理+v+
同牙邊個邊個嗌左交*v* .. 我吾知自己想點*3* 算啦 .. 吾打xDD' .. WhO I aM !?
╭╮ ╭╮
││ ││
╭┴┴───────┴┴╮
│ │
│ │
│ ● ● │
│○ ╰┬┬┬╯ ○│
│ ╰─╯ │
╰──┬O───O┬──╯
╭╮ ╭╮
╰┴────┴╯ |
| 發表時間:2008-01-05 11:18 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 12 月 28 日 星期五  |
| 懶` |
分類: 未分類 |
今日3點幾先起身xDD'
小b黎左 .. 同佢玩左陣 ..之後出左元朗xP`
去左撈金魚 .. 之後行千色 .. 買野-3-
跟住去左元朗廣埸 .. 個m記食雪糕 .. 正*3* .. 仲買左好多碟 .. 有排睇xP`
鄧麗欣 - 再見不是朋友
*我不信愛人離開竟可變密友
我早有滿城朋友代你聚頭
像情人溫柔 怕無端牽動我
無謂要放未放手(難道你 纏綿未夠)
我恐怕友情逃不出戀愛毒咒
再嬉笑也難忘記為你怎樣淚流
和舊愛人親近怎獲救
饒恕我受夠
(陪著你這種好友 未夠修為承受
難道共你講 新歡他 怎挽手)* *兩個都系我*xDD'


|
| 發表時間:2007-12-28 09:33 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | »
|