| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 12 月 6 日 星期六  |
 [[100問]] |
|
[[100問]]
01.今日起身第一句講咩: 好攰..=3=
02.你老豆姓咩: 李
03.你呀媽姓咩: 湯
04.鍾意呀媽多D定呀爸多D: 牙媽
05.呀爸煩d定呀媽煩d: 2個都好煩..
06.你覺得今日自己有冇靚左呀: 7左
07.你覺得自己細個靚d定大個靚d: 點都吾靚
08.慣左幾多點訓呀: 冇定..
09.黑眼圈大嘛: 好大.. ><
10.你會點應付d突如其來既暗瘡: 洗多d面.. {其實吾多想理}
11.你想有幾高: 160 {要高過牙媽!!}
12.玩電腦個陣隻腳放係邊: 枱底
13.見到朋友有鼻屎會唔會出聲: 睇系邊個la..xDD"
14.會唔會剃毛: 會..=.="
15.係好逼既地鐵裡面有個勁臭既人對住你,你會點: 死忍到我落車或佢落車..= =
16.見到賣旗既人會點: 買旗lor..
17.自已係報串個d人定係被報串個d人: 兩野都系..
18.對cosplay人既感覺: 冇咩感覺丫..睇下果個人以咩心態做cosplay啫..
19.如果得一千蚊會買好多平野定一件貴野: 多數都系買平野..xDD
20.鍾意啟得多d定赤立角多d: 赤立角.. {因為未去過啟得}
21.有冇諗住減肥: 減緊la.. {減吾得多..[苦笑] }
22.夏天鐘唔鍾意著白 tee: 麻麻地
23.如見到有濃密格勒底毛既男人向你靠近,你會點: 我又吾識佢,,吾駛理佢ga..=3=
24.鍾意筲箕灣多d定柴灣多d: 我中意荃灣..xDD"
25.最憎d咩人: 得佢講冇人講,,姣到自己都吾覺,,吹水吹到乜咁果d..
26.有冇成日係廁所對住塊鏡自己同自己講野: 成日ga la..
27.係咪好易鍾意人: 吾系..!
28.係咪成日以為人地鍾意你: 冇人會中意我ga!!
29.係條街度係咪成日望住d靚既異性: 我吾睇樣ga wo..=3=
30.承上題,如果有男朋友係隔離,會唔會照望: 就算望左佢都吾知la..=3=
31.係咪成日當左自己係明星既伴侶: 冇可能會lor..=3=
32.考試鍾意個日前先溫書定好耐之前溫,定係唔溫: 睇下咩科la..
33.呢一刻你掛住既人: [[樂天]]
34.如果有摩門教既長老同你講野你會點: 吾理佢.. {因為都吾知佢系乜水}
35.鍾意朝早多D定夜晚多D: 夜晚.. {寂寞d}
36.係巴士度鍾意坐上層定下層: 緊系上層la!!
37.承上題,鍾意坐前面定後面: 中間..xDD"
38.大個想做咩: 幼稚園老師..
39.諗住幾多歲結婚: 30前
40.屋企地板係木,磚定地毯: 咩都吾中意..
41.如果比你時光倒流,你想番去邊卅幾時: 未出世果時..
42.電腦hang機你會講咩: 下..又死機..=3=
43.覺得女仔最緊要係邊度靚: 吾知丫..
44.覺得男仔最緊要係咩: 最緊要似男仔..xDD"
45.一望會望女仔邊度: 衣著..xDD
46.有冇試過打巴人: 有..
47.Icq唔識佔識人既比率係: 冇icq
48.會唔會同看更講早晨: 冇見過有看更..我住村屋的..=3=
49.係咪寧願凍都唔著多件衫: 睇下有幾凍la!!
50.暑假鍾唔鍾意留係屋企HEA: 一時時la..得自己一個..又可以用電腦咪中意lor..
51.暑假時你d fd死曬去邊: 吾知..
52.鍾意自己約人定係人地約你: 緊系等人地約la!!
53.有冇細佬妹?如有,黑唔黑人憎: 有..勁黑人憎..
54.易唔易心軟: 好易
55.覺得ive好d定副學士好d: 唔知..
56.最鍾意聽咩電台節目: 香港電台第x台..
57.有冇試過自己係條街度笑: 有..
58.如果有人打黎做問卷調查你會點: 睇下咩問卷la..
59.試過玩電話未: 試過..
60.情人節會唔會走去買朱古力勁派比人: 有錢就會咁做..
61.如果見到自己既男友同異性攬,你會點: 想打人..
62.有冇試過自毀?如有,點解: 冇
63.成日著鮮色衫定沉色衫: 睇心情..
64.開學同依家個樣有冇分別: 有..肥左..
65.剪完頭髮後係咪成日覺得自己好樣衰: 點都系咁樣衰ga la..
66.比人洗頭人地問你邊度痕,你會答: 冇
67.比人搵粗口鬧你你會: 想鬧番佢..
68.同朋友鬧交,邊個會講對唔住先: 多數系我..
69.自己係咪一個火爆既人: ok la..
70.大個想唔想搬出去住?如想,會唔會同朋友住: 緊系想la!!同吾同朋友都無所謂..只要可以搬出去就得..
71.除夕會係邊度倒數: 屋企..
72.最鍾意去香港邊個沙灘: 好少去沙灘..
73.去camp鍾意去幾耐: 冇定..
74.番學搭咩車: 小巴,巴士或者輕鐵..
75.最唔鍾意學校旅行d咩: 搭車果陣..
76.想幾多歲退休: 吾知wo..
77.你有冇自我: 緊系有!!
78.有冇比人過話你似一個人: 有..{似我牙媽}
79.重有冇同小學同學聯絡: 有..
80.會唔會特登唔聽人電話: 吾會
81.有冇假想敵: 冇
82.幾耐冇影貼紙相: 好耐
83.頂唔頂得住影相谷塊面出黎個人: 冇話頂吾順ge..
84.sport day會唔會嗌口號: 一時時
85.見到姣到出曬面個d姣婆會點: 好想KO佢..
86.見到懶型留曬蘇既後生仔會點: no eye see
87.洗唔洗一定要冇曬肉先覺得瘦: 要丫..xDD
88.小學讀邊間: 屯小下午校
89.有冇做過part time: 冇..
90.做到呢度,有冇想死既感覺: 冇
91.你係咪一個易喊既人: 緊係
92.你係咪一個喜怒不形於色既人: 吾系
93.你同你公公婆婆熟唔熟: 吾熟
94.試過搭巴士唔比錢未: 巴士未試過..
95.依家中秋節重有冇玩燈籠呀: 冇..
96.生日重想唔想開生日會: ok la..
97.細個會唔會LUR地: 吾記得..
98.搬左幾次屋: 1次掛..
99.你係邊個: 我咪系我lor..
100.好野,做完喇,最尾唔洗你答啦叫做獎下你: 哦..thx..^^

 |
| 發表時間:2008-12-06 11:10 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|