呼~好耐都冇打過日記啦 日記好快就變成周記ga啦我諗... 呢幾日食飯都係18 都ok啦唔過20就ok ga啦!!呵呵 今日上左4堂kitchen...整左咸餐包, cream soup, 同cream soup with pasta.. 好味 我最中意食pasta( any type of pasta) 食左一碗macaroni 飲左一碗湯 好幾個包 我都話我中意食西餐ga啦=........=v especially bread and cake^^ おいしかった。。。。