星期一 :
去左小西灣返為你中學 =.=" 十分囧 , 為什麼我們要來 ???
個個男主角做得幾好 , 掀起個女主角呢下都唔錯 , 起碼佢無太大反應@@
丫偉無黎 , 少左一份既嘈吵 , 返左個偽大陸 =皿= ,
我發覺我的掩眼法對蚊同學十分有用的 ! ! !
之後and馬祺去左旺角 , 行左一個鐘多少少 , 去左shopping mall ,
去了女人街 , 去了旺中 , 去了先達 , 重點係去左三樓@@
星期二 :
RE : 無聽書 ...
Music : 聽多過唱 ...
Chin : 做乖仔 , 要聽書 !
Chem : 合格呀 , 33.5/50 , 要努力 !
LS : 好好彩咁合格 , 9.5/15 , 保持好運 !
ERD : 傾計 with 黃頌恆 + 胸圍 ...
戲劇 : 換3 , 原來唔洗換 , 我頂 ... 紫韻姐講了十分多理論之後就開始了 !
呆等 , 但係到我自己個陣我居然笑場 ... 對於一個演員係一個大忌
我決心要做第二個最佳林時演員 .... 因為第一個係阮兆祥 , 今日意
外咁發覺左蚊同學係一個boy黎既 =皿=
意外發現了 ,
盈盈豬同學的 ,
反光/發光相對論 ,
睇黎我之後返學要搽防曬@@
|