第一次考phy 考到咁有挫敗感
6條long question 識得一半都唔夠
第一條 明明識的 又自己塗左
救命呀 = =
今日見份卷 一開始做左mc 先
做到第廿題 開始覺得未必夠時間
做番 long question 諗住 最後 mc 有得撞
睇住份卷 第一條 已經唔識
望住佢呆曬
去第二條 又係唔識 到最後 10分鐘先明佢想問咩
第3 第4 亂做 都算寫左小小野
5 6 條 真係得個睇字
之後做番mc 做曬 d mc 有一個鐘剩
但係 mc 有8個 ans 未填 long question 勁空
之後就真係 a b c d 亂撞lu
唉 phy 未試過敢
同時發現自己缺小了甚麼
今日考完番屋企
想打開pure 溫書
就係冇左果一份動力
可能 考試前 有人陪我溫書
那怕係自修室 成績 應該會好好多
|