*-I'm not perfect. I'm ORIGINAL-`
Someone will always be
prettier,
smarter,
younger,
thiner,
better.
BUT THEY WILL NEVER BE ME.
CryStaLKAY
暱稱: CRYSTAL
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2014-04-24
2014-01-22
2014-01-09
2013-12-31
2013-12-12
文章分類
全部 (478)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 478
留言總數: 166
今日人氣: 7
累積人氣: 66596
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 6 月 25 日  星期五   晴天


2010-06-25 鬱悶 分類: 未分類

今日心情同天氣一樣...

下著雨-)

派埋D卷佢,,

死曬...

點解會考成咁嫁?!

好差好差好差......

真係好差好差好差......

好驚選唔到科-)

我唔想讀D奇怪科呀= =

得1科滿意-)

會唔會少左D呀?!

科科都咁差,,你想點呀?!

E+後悔都冇用LA,,

真係好想打自己-)

唔該唔好再同我講成績...

 

靜返要返學嘅日子真係好少,,

下個禮拜又勁多唔洗返,,

唉~

F.3咁就真係過左LA,,

都唔知講咩好,,

所有嘢都過得好快好快好快,,

就嚟見唔到你哋LA / . \

下年又個個都唔同班,,

唉~

真係好鍾意3D呀,,

唉~

下年又唔知會同D咩人同班,,

{Maybe in the years to come
 I'll truly understand
 Though I try to hold on tight
 I feel it's slipping through my hands
 Time can fly so fast they say
 When you are having fun
 So why does it feel like it's over
 Before it's begun}

 

希望選科選到,,

希望下年讀到,,

一切,,

順利!!

 

點解好似好多老師走?!

MC WONG要走LA...

唔捨得...

MC都叫做教過我做過我班主任,,

而且佢教書真係超掂!!!!!!!!!!!!!!

咁搞法會冇人讀GEOG-)

MS YAN又要走...

始終都會唔捨得...

始終都係我哋班主任,,

始終都一齊玩過笑過,,

雖然佢D堂真係...= =

但係真係估唔到MS YAN要走...

唉~

SO SAD / . \