` .你總是這樣;★
2010 年 7 月 18 日  星期日   晴天


貳澪壹澪 漆月 拾捌號=] 分類: 未分類

自從很久很久以前放棄up blog以來

好似好耐都冇掂過qooza =]

哈哈哈>33<

而家本大人要重生囉~xd

所以開左個新ac =)

我都唔知點解要開多個-_-

費是諗呢種深奧既問題-.-

眼見夏令就完了

心情這當然很爽-.-因為迎接我既係生日XD

唔知今年有冇人記得我生日-3-!

喵嗚T~T唔好忽略我耶喵~

========================================================================================================================================

 

 

打完以上呢篇野之後~

就醒起冇人會留cm比我v3v

因為味加fd -0-!

不過算啦`專登做作令人留cm我都唔鐘意=]

如果有~唔知係邊個做第 “2”個呢=)?






訪客留言 (返回 Cry_Sta2L725 的日誌)


cHix3x 於 2010-07-19 04:35 PM 發表:
還我貓毛來-,-!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

喵嗚-__-
拔毛好痛._.
Posted at 2010-07-19 05:03 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



l0v3for 於 2010-07-19 04:32 PM 發表:
cm.=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

THX=))
Posted at 2010-07-19 05:03 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



carman_1996 於 2010-07-19 04:26 PM 發表:
cOm23nT.;]
SO CUTE LA `
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

厚-_-
好深奧既CM-3-
Posted at 2010-07-19 05:02 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



wenkie0438 於 2010-07-19 03:38 PM 發表:
正野!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

XDD?
Posted at 2010-07-19 03:42 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ManC1213 於 2010-07-19 02:53 PM 發表:
no.3;)
我會記住一隻專for衰人ge貓ge生日e;)
放心喇;)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

XDXD
好人個妹隻喵ava
Posted at 2010-07-19 03:24 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



minniestar 於 2010-07-19 01:05 PM 發表:
cm.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

謝xd
Posted at 2010-07-19 03:24 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Cry_Sta2L725 於 2010-07-18 07:44 PM 發表:
Comm3nT of NumbeR 壹=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





Cry_Sta2L725
暱稱: ` 喵儿(k)
性別: 女
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
最近訪客
最近沒有訪客
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌統計
文章總數: 10
留言總數: 77
今日人氣: 0
累積人氣: 349