| «‹ November 2020 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | |
|
I belive 我相信.......我地一定會......走得更遠
| 2006 年 1 月 27 日 星期五 |
 | |
痛......  |
今日心情ok啦...同我老豆一起去買33買咗一對boot.....一件3(紅色嫁)....一條手鍊........星星.......正.......thz老豆.......
今日我又去yo個xanga........好hurt..........佢寫的每一遍日記都hurt得我好勁...佢每次的日記都會話........我愛你呀..........xx.....xx......xx但係d.... xx.....我都無份.......都唔緊要啦/點解......點解,,,要寫joyce......我為佢付出咗咁多...但係佢同我講嘢我語氣.......好......輕輕得讓人心痛......我好唔想再去佢個xanga.......唔想再咁愛一個人啦.....(友誼的愛)..........................無人愛我!!!!!!!!!!!
|
| 刊登時間︰2006-01-27 08:32 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|