今日係自修室過左成日....
越黎越愛自修室!!!!!!!!!
今日又去左食雲吞麵啦....
一日一碗雲吞.....YA!!!!
飽死...今日唔駛食晚飯LO..
哇!!今日自修室超凍呀!!
帶原本左件"嬲"嫁....
點知俾人搶左-.-"
凍死.....................................