今日番去考tsa= = 首先考英文- - 之後中文 估唔到會同 .......... 考完上番去睇片 放左閃左番屋企拎$ 拎完番學校打波 打到12點30 食m記 昌仔 好鬼奸 叫賴萬城 佢 用 麥樂雞 個盒 放d薯條 入去昆佢細妹 CCCC