好飽丫.......耑耑食完m記!!!呵呵呵
琴日就好想食ge,今日就麻麻!!!
不過睇到瑚姐好似好想食,所以就去食了 -----當然佢最主要都係問係唔係我請!!!!
叫左3個餐,一邊食一邊傾計
後來,被我發現..............我家姐!!!!!!
你地真係好過份~~~咁樣睇我ga.....................................
唉!!!! 不過都慣啦!!!! 由細到大都被人誤會慣了
呢排都唔知咩事!!! 一直好想食野
晏就d同事係到傾計,講到d野食,我都好想食!!! 奇怪!!! 唔知我肚生蟲丫!!!! (><)
塊面好差丫!!! 我都要戒食熱氣野!?
|